::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



tutor : revert to classic template (superkechik's)

    
 hy , Selamat petang guys ! tadi pagi aku tidur pukul 5 pagi woii ! aku nan paan ade bisnes , aceceh . Takde ahh , kitorang sepakat nak buat tutor aje . Aku tolong dia . straight to the point ade org request tutor ny . jum kita mulakan 

 pergi dekat Dashboard , lepastuh pergi dekat template . Macam yang aku dah kotakkan tu . Tak nampak ? haa . Klik gambar tu . Tapi aku rasa dah besar kott gambar tu . Okay , korang tekan kat template tuh . Dia akan keluar mcm gmbar kat bawah ny kan ? Tengok bawah . 


 Dia akan keluar mcm ny kan ? Korang klik kat Revert to classic template yang aku dah kotakkan dan aku letak nombor 1 tu . Nampak kann ? Okay gOod ! Lepastu dia akan keluar yang kat bawah tu . Then klik dekat situ . Okay , done ! Dia akan keluar HTML mcm yang kat bawah ny . 


 Haa ! kan keluar mcm ny kan ? Korang tukar kan code HTML ny ikut blogskin yang korang suka . Cari blogskin kat sini okay ! done ! klau nak amek tutor ny , creditkan ke blog aku ea ? Copycat are not allowed . Semoga berjaya for newbie ! Klau tak jadi , cakap tau ! Assalamualaikum .