::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



tips nak lupakan "EX"

       
  hy , hallo ii . mlm ii buta sempena deepavali ny nana baik hati sebab nak bagi kOrang tips tips untuk lupakan EX . Haa ! mesty kOrang semua nak tahu kan ? Okay , jum ! ehh , ehh . sebelum thO , gmbar takde kene mengena Okengg ? hihi . Okay anak anak sekalian nek nak cakap tips tips nya . ehh , sabar dulu dOng kamukk ! endon mne sesat nihh ! Okay ! mari kita teruskan ! klau dha dapat tahu tips , jgn lupa berterima kasih dengan si nana yg baik hati ny tauu ! kesian aku tengOk kawan aku . Makwe dea tinggalkan dea , nOw ! dea tak tahu nak buat apa . hm , dea ade penyakit . Katanya dea dha buat Oprate bnyak kali sejak dea umur 6 tahun lgy . Tapi dea tetap tabahh . Mmg aku respect dOhh sikap dea ! hm , kesian gila . sO ini aje yang dapat aku bagi . jum tengOk tips tips nya . Bismillahirahmanirahim . klau tak menjadi , tabahkan hati kOrang untuk menerima kenyataan Okay ? aku tahu kawan ii aku semuanya kuat ! strOnger ! jyeahh . tgOk ny 

 Cuba tengOk gmbar crush kOrang . Takde crush ? TengOk gmbar aku :P
 Cari permpuan/lelaki yg bOlehh kOrang layan dengan mesra gila babeng
 Baca kOmik lawak mse kau teringatkan si dia
 Cakap dlm diri kau , yang dia tak sempurna ! perempuan lebih ramai yg sempurna daripada kau !
 Stop ! Berhenti fikirkan pasal dia . Tak bOlehh jugak ? Pergi peluk mak Okay ? :3
 Jgn , jgn dan jgn sesekali stalk Fb , Twitter Or ape ii website yg berkenaan dengan dia . Tak bOlehh ? Fikir yang dia dah berpunya !
 Pergi ke suatu tempat . ContOhnya , pantai ke ? Tempat yang aman dan sunyi untuk tenangkan fikiran
 Tak bOlehh buat semua thO ? kOrang delete memOry kOrang bersama si dia Okay ? Delete SEMUA !
 Dan , sampailahh dia dahh berpunya . Kau mesti lupakan dia , sebab dia dah berpunya . Hak Orang , bukan kau ! jgn jadi Owg yg ketiga dlm hubungan sweet dOrang . Okay ?
 Terjumpa dia di sesuatu tempat ? Jgn risau , kau tahan je air mata thO . Then dha smpai umah , msOk bilik ambik bantal tekup kat muka . Lepas thO , melalak lha sekuat yang kau bOlehh
 Bagitahu EX yang kau dahh bahagia dengan teman pengganti yang lain , walaupun itu tidak berlaku !
 Doa bnyak ii , kau akan ditemukan jOdoh yang lebihh baik daripada sebelum ny .

Okay , itu sahaja yang dpat aku bagi kat kOrang mlm ii buta ny . Hope tips ii ny berguna untuk kOrang Okay ?  . Assalamualaikum cInta ! Puiihh :P