::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



contest blog cun melecun by Ika and Ayu


klik sini untuk melayang 

hy , bismillahirahmannirrahim . hambOiihh , bismillah . hee , aku nak jOin ! whOahh , tak sabar ii dha ny ! tdy pgy melawat blOg ii budak cOmel , tiba ii terjumpa cOntest ny . untuk makluman kOrang , ny baru first time aku jOin . tengOk hadiahh nya menarik tau kawan kawan sekalian ! jOm kita jOin !
kalau nak jOin , syarat penyertaan adalah seperti berikut :


 Blogger
 Malaysian
 Lelaki dan perempuan sahaja ! yg lain tidak boleh menyertai
 Wajib follow blog ika , like fanpage ika ,  fanpage ika , twitter ika dekat sidebar untuk mengetahui perkembangan contest yg ika buat sebab ika akan bagitahu update dekat situ *jujur*
 Wajib follow blog ayu untuk mengetahui sebarang update *jujur*
 Wajib follow / like sponsors . sponsors akan check sama ada korang buat ke tidak *jujur*

PATUHI SEMUA SYARAT DIATAS !

 untuk maklumat  penuh kOrang pergi kat blog ika dengan blog ayu keyhh ? 
aku dha penuhi semua syarat thO . aku JUJUR ! 
 aku nak tag  akak athirah | akak meya | lyssa comel

Harap dapat dikategorikan top 18 . dapat hadiahh ! kann ? hee , sampai sini aje lha 
. Assalamualaikum semua !