::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



Hormat lha religious orang :*

          
hy , Selamat petang kawan ii . blurp , intro dia nak kemana siak Today , aku nak cakap . Yang aku beragama ISLAM ! dan aku bangga beragama Islam . Korang agama apa ? Okay , pembaca blog aku ny kebanyakkan beragama Islam kan ? Okay , never mind . Tak kisah agama apa pun . mkn popcorn Kita mesti lahh bangga dengan agama kita . Bangga tu jgn sampai tak respect agama orang mcm pompan kat atas ny Okay ? sebelum tu aku mintak maaf sebab entry ny akan aku keluarkan bahasa kasar aku muka suci Okay ? Perempuan ny mmg tak takut azab api neraka kan ? Yang lepas orang yang menghina Islam namanya Mutia . Ehh ? yelhaa kott . Aku dahh lupa lhaa , dia hina Islam dekat laman sosial twitter . Yang ini , Virgina Masih Ting Ting . Sesuai dengan nama kau . Virgin dahh takde kott ? Maybe otak kau ny pun ting tong toing . HAHA . Ops , sorry . Kau bolehh hina agama aku (islam) takkan aku tak boleh hina kau kan ? Gondol punye perempuan . Tapi tak apa , Tuhan aku (Allah) tak suka org yg memaki maki , tak hormat org mcm kauu ! Kau nak tahu tak ? Agama Islam is Ohsemm ! kenapa ? ny haa . . 

Soalan : Kenapa Agama Islam wanita tidak boleh berjabat tangan dengan lelaki ? 
jawapan : 
Bagi bkn agama islam , dapatkah kau berjabat tangan dengan Ratu Elizabeth ? Sudah tentu tidak    kan ? Org ii tertentu je yang boleh kan ? haaa ! Wanita ii agama Islam kami adalah para ratu dan ratu tidak boleh berjabat tangan dengan lelaki sembarangan (bukan mahram)

Soalan : Kenapa perempuan Islam menutupi tubuh dan aurat mereka ?
Jawapan :
Okay ! sekarang aku ada 2 bungkus coklat . Coklat yang pertama aku bukak dan coklat yang kedua biarkan tertutup . Aku baling dua dua coklat itu kelantai yang kotor . Jika aku suruh kau ambik salah satu coklat yang aku lempar tadi , mesti kau pilih yang tertutup kan ? haa , ny lha jawapannya itu lah cara kami memperlakukan dan melihat perempuan kami . 


 See ? Islam is amazing right ? Aku cakap secara fakta okay ? Sekarang ! Tak menyesalkan kita beragamakan Islam ? Bertaubat lhaa sesiapa yang bnyak buat salah tu . aceceh , boleh jadi pakar motivasi tak aku ? Okay , yang itu hanyalah angan ii . Cita ii aku nak jadi doktor . Kalau tak bolehh , aku nak jadi pakar motivasi  . Hihi . Btw , aku gembira sangat ii sebab dapat aku luahkan kat blog ny yg selama ny aku simpan dlm kepala otak aku . Now ! Kepala Otak aku dah tak terasa beban lagi . ape ii nak tnye pasal nyy ke ? ape ke ? Tnye dekat komen okay ? Ataupun dekat kotak ask.fm dekat sebelah kanan korang tu . Okay lhaa  Assalamualaikum .