::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



Final Exam :D

      
hy , panas wOo tengah hari ny . mandi kOlam best jugak ny , takk pun mkn aiskrim . auuummdapnya ! hOhO . final exam ? bOlehh lha kalau nak cakap susah dea punya exam . tapi kalau kita study n belajar bersungguhh sungguh , memberi tumpuan masa guru mengajar tak susah kOtt kan ? aku ckap susah sebab aku tak study punn ! tak bukak buku langsung ! *budak pemalas* fuhh ! sejarah pecah kepala bebb . haduhh , dha lha kedatangan FAIL ! kalau dlm seminggu thO , aku rasa aku dtg 3 - 4 hari je kOdd ? klau darjah khas ? jgn citer ahh , dha berapa bulan aku tak pergi . exam darjah khas pun dha dekat ann . mmg dedOr arr aku kann . tapii , Alhamdulillah ! aku dapat nOmbOr ......

9/38
 fuyyOhh ! aku tak percaya aku dapat nOmbOr 9 haha ! mula ii terkejut jugak . ehh , yeyeje aku dpat nOmbOr 9 ? bila dha tengOk list thO . baru lha percaya . dahh cuti . mesti aku rindu kat kawan ii kan ? hm . lalala ~
kOrang dapat nOmbOr bpe final exam ? kOngsi kOngsi ahh ? kOmen keyhh ? 
sharing is carring right ? hee . mase thO ade celebrate jugak ! best gilaa ! kat KFC jea . nan cikgu kitOrang  Okay lhaa . nak pergi mkn aiskrim kejap . hihi . nak ? tak bOyehh ! Okay lhaa . . Assalamualaikum .