::Snow Pink::
D'Owner!

Owner : Nana Stilleto



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Have read , don't forget to follow guys.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat by Didiey

     
klik sini untuk mengembara
  hy , Selamat pagi ! hOaahh *nguap* :O nantOk lha . haa ! dha nmpak cOntest , terus segar je mata ! Didiey punya cOntest tak ada banner , sO aku pakai dea punya header jea . Okay , tanpa membuang masa . kita teruskan cOntest ny . jari dha ligat menaip ny , hee . jum ! jOin ramai ii lha ! baru syOk ! ape ? nak jOin ? Haa ! meyhh meyhh nak habaq maii . syarat ii penyertaan adalah seperti berikut . 


 Wajib ada blog
 Menetap di MALAYSIA sahaja
 Tiada had umur , sesiapa sahaja boleh join

Haa ! thO aje syarat dea . ehh , apasal senang sangat ? kann ? jum lha jOin ramai ii ! kalau nak tahu cara penyertaan , kOrang pergi sini . Okay ? dlm cOntest ny , dea suruh letakkan gambar kita bersama sahabat kita . dan terangkan secara ringkas tentang sahabat . Okay ! kat bawah ny gambarnya yea ? tadaaa ! :O


hehe  , tengOk thO ? ramai kan ? gambar yg first pkai baju kurung thO , sahabat paling paling paling lha rapat ! nama dea Nur NabillaHuda bte Abdullah . aku kenal dea semenjak dea tadika sampai lha sekarang ! sekarang kitOrang semua fOrm 1 . yg lain semua rapat jugak . SAHABAT , kau ada aku sedih dan gembira . sudi mendengar luahan rintihan daripada aku . aku tanak kehilangan sahabat mcm kOrang ! see ? celebrate birthday pun sama ii . jum tengOk sahabat kita yg bertuah ?
Sahabat yg bertuah ialahh
comel | cun | menawan

SAHABAT , KAU LAH SEGALANYA !

Okay lha , itu sahaja .  Assalamualaikum


Doakan saya yea sahabat ii sekalian . Terima kasih ! sayang sahabat saya !